duminică, 11 martie 2012

Kosice - Slovan Bratislava

Nu cu mult timp la Slovan a primi o ploaie de primăvară în primul rând, primul picior trimestru-finala againstSenica trecerea lină şi au fost învinşi în semifinale, în formseems sale curente o misiune imposibilă. Antrenor Vladimir Weiss este in aceste zile om extremelydisappointed:

- În Senica jucat teribil, am fost pasivi, miscare gresita si a pierdut aproape allduels. Am reuşit cu nici o rezistenţă reală, nu am putut recunoaşte echipa mea. Mai rău decât atât, cred că nu pot, cred că va fi mai bine în Kosice, playersexpect o schimbare în gândire şi de acces adecvat la joc. Ne-am despartit defensebut Practic, întregul sistem de joc nu se va schimba, nu face sens să itafter doar un joc prost.

Într-adevăr, liderii au o mare problema, din cauza rănilor şi chiar carton, eightplayers în afara competiţiei pentru această întâlnire. Nu numai pentru că, Weiss se aşteaptă ca munca de azi:

- Adversarul este câştigătoare în Presov departe de zona de pericol. Goodtechnicians, joc combinatorie, au propria lor personalitate şi de la domiciliu, vom fi adversar incomod.

Gratuit de la gazdă, înainte de cel mai mare activ de acest conflict, cu trei puncte de la Presov cumpărat un pic de pace acum şi nu au nimic de pierdut. Sugerează că themidfielder Kamil Kuzma:

- M-am simţit întotdeauna ceva lichid în aer atunci când vine vorba Slovan. Ei sunt favorite, dar mi se pare să fi căzut într-o criză şi vom încerca să-l folosească, dacă joci cel mai bun Noi credem că putem rămâne neînvinsă.

Pentru a trebuit să fie om special proeminent, spune antrenorul Ladislav Simac:

- Slovan pentru noi este o provocare uriaşă, dar mai presus de toate trebuie să se concentreze pe modul în care willplay. Pentru un rezultat pozitiv va avem nevoie de un alt Tofiloskoggoalkeeper bună performanţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu